Something Something

LISEBERG! ♥

I lördags så blev vi väldigt överaskade av Kims mor Lena och hans bröder Andreas och Jesper. De hade bestämt att vi skulle till liseberg och fira min födelsedag, det var helt underbart där. Vi åkte släng gungorna, kopparna, juke box m.m och spelade spel i spelhallen :D

Det var väldigt romantiskt i parishjulet när jag och Kim åkte. tog några bilder på utsikten och på oss ♥

Jag gick runt och såg att många hade ett gulligt gosedjur lejon som var stor och fanns i tre olika färger rosa, grön och gul. Jag var då avundsjuk på de som hade vunnit en sån till sin flickvän eller sitt barn. Efter mycket om och men så fick jag fråga en kille vart och hur han hade vunnit den så var den vid balder och det var basket. Jag blev överlycklig och drog nästan i Kim att han skulle vinna en lejon till mig. Han har nämligen nämt att han är bra på basket, jag vet inte hur många gånger vi har lekt med hans basketboll på hans inglasade balkong.
När jag provade så kom jag inte ens fram till korgen XD Det tycke alla att det var ganska roligt.
Men efter det fjärde försöket så skede det...WOOHOOOO!~ Ett rosa lejon bidde det (^ ^,)b

Så jag gick runt med den lite och här liten blid på hur jag ser ut med den, jag har döpt den till Trix/Trixy.


Vi provade även kanin öron, som var väldigt roligt. tyvärr så blev bilden lite suddig. Har inte riktigt lärt mig allt om kameran men det börjar klarna :3



Kopparna var väldigt roliga och vi åkte de två gånger men vi båda vill det fler gånger men tyvärr ska man hinna med allt annat också ;D Om ni har sett det såå har jag piercat mig i läppen hade en från början och nu har jag två. Fick det som födelsedags present av min kära Kim
I piercings studion som hette Ed's piercing shop frågade de om jag vill att de skulle rekommendera och göra lite reklam i deras studion mig angående mina naglar och att det är nog fler som kan bli intresserade och få gjorda naglar av mig. Det vore ju väldigt roligt eftersom det är något jag brinner för. Ed och hans fru var väldigt trevlig och rara, deras söta hund var och med på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback