Something Something

Kreativ Jackie

Idag var jag väldigt kreativ med barnen. Vi gjorde klockor, loppor och mustascher på fingrarna.
Jag lärde de och vika loppor som man gjorde när man var liten, kommer du ihåg hur man viker loppan? Lärde de även hur man ska hålla och ge en sax. Tycker det är väldigt viktigt och kunna sånt.

Lärde min kollega Aferdita hur man vek en loppa, hon var väldigt intresserad av att lära sig det ;D
Och sedan ge den till sin dotter.

Här är bilder på hur resultatet blev (^^,)y

Tuff tuffe tåget går~
10





Det var väldigt roligt och mysigt!~

Kommentarer
Postat av: sissi din mamma

Du e såå duktig o kreativ..min älskade duktiga dotter.....

2010-06-18 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback