Something Something

Konbanwa~

Konbanwa betyder godkväll på japanska, så att ni vet ;3
Jag vill verkligen ha en kamera, det värsta är att jag har massor av krav.
  • Den måste vara vit.
  • Den måste ha inbyggd minne.
  • Den måste ha mer än 8 megapix.
  • Ha bra egenskaper.
  • Videoinspelning.
  • OCH inte så dyr :D
Så här ser den ut, och jag har bilvit stött kär i den ♥
Idag har jag gjort mycket hemma, får ju besök av söta KimPIE imorgon ♥ Var så glad när jag kom hem eftersom hyresvärden hade varit hemma hos mig och fixat gardinhållare så mina gardiner är upp och ser fina ut. Hade jag haft en kamera nu så hade ni fått se en bild ;D
På lördag så ska jag byta till en annan mobil som jag hittade i en gammal låda idag när jag letade efter en kruka. Och den har en 3,2 mp kamera så det får duga tills dess.
Skulle egentligen ha bakat cupcakes idag men det hann jag inte eftersom jag kom hem lite sent. Så det får bli till helgen istället.

Kommentarer
Postat av: peter

hahaha dina och mina krav på en kamera ser lite annurlunda ut :D

2010-06-06 @ 12:53:47
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback