Something Something

I wish... :D

Jag har ett akvarium som jag köpte för några år sen som är femkantigt och rymmer typ 30 liter, inte så stort vill säga. Har astma mot pälsdjur så det kan tyvärr inte bli någon gullig hund eller kanin, så det blir ett gulligt akvarium ;D

Så här ser mina planer ut:


Blev helt kär i det gulliga och färg glada slottet, det nästan ut som ett godis slott
(。◕‿‿◕。)

Sen skulle man kunna ha svampbobs och garys hem i akvariumet,
Men känner inte riktigt att det skulle passa mig, är dessutom inte så förtjust i svampbob.


Så vad ska jag ha för fiskar i mitt fina akvariumet, JO! ---> En koi/karp! Fast det finns några olika sorters så jag vill helst ha: Hikari, kumonryo och entancho.
Här kan ni se hur de olika koi fiskarna ser ut:
Klicka på bilden för att se den större!

Jag tror att det skulle bli helt underbart akvarium!~ ♥

Kommentarer
Postat av: Jesper Persson

Jag tycker personligen att Sushiu och Showa är fiskar som passar dig för dem är färg glada och har söta namn

2010-07-30 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback