Something Something

Hello~

Idag har det regnat HELA dagen som visslingen är väldigt tråkigt när man jobbar som en dagis fröken. Det är väldigt roligt och leka med barnen när det är fint väder. Men man får hitta på något kreativt och göra inomhus. Då fick det bli prinsess tiara och en spira till flickorna och prins/kunga krona och kungspira till pojkarna. Det var väldigt roligt och alla blev så himla glad för de var sååå fina :)
De hade paljetter, glitter, plats diamanter och allt möjligt som de ville ha på.

Jag har varit väldigt sugen på att utveckla några tatueringar på min kropp. Jag har skissat på lite för 3 år sen och bestämde mig för att gör en digital för att det ska vara lätt för den utvalda tatueraren och förstå hur jag vill ha det.

Och så här blev den:
Men nu ska jag räkna lite på min budget och se om jag kanske har råd med en ny t-shirt (^^,) Sen ska jag lägga mig lite tidigare idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Sweet dreams~

Kommentarer
Postat av: J

Jobbar du som dagisfröken på heltid? jag glömmer hela tiden bort att 20-åringar har faktiskt jobb idag även om vissa lever på deltid och onödiga ströjobb inom handels så är det en ganska stor del som är utan jobb idag vilket är en oroväckande utveckling för sveriges framtid.

2010-06-09 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback