Something Something

Good evening

Det är helt otroligt att det kan fortfarande regna, jag hoppas det blir fint väder imorgon. Så att man kan ha snygga ballerina skor och med färg glada sommar kläder :3

Sitter just nu och små tittar på DISASTER DATE på MTV, det programmet är väldigt udda och lite dåligt. Men nyss var det med en tjej som kom från sverige. Undra om man kan få tag på henne och fråga och hon verkligen inte visste att det var en TRAP. Hon berättade även om sig själv och sa att hon hade bott och gått i skola i Japan, undra hur det var? Det måste ha varit awesome!

Undra om jag skulle passa och bo i japan och även gå i skola där? Humphh... Wonder??~

Och nu kom jag tänka på ett japanskt inspirerat frukost set jag vill ha, så här ser det ut.. KAWAII~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback