Something Something

Good evening~

God kväll god kväll!
Nu ska jag snart lägga mig, ska ju jobba imorgon. Det var helt underbart och komma till dagiset idag. Man fick sånt stort välkomnande dessutom så var det härlig musik på. Gamla disney klassiker, hakuna matata, alla snubbar vill ju vara katt m.m så det blev mycket sjungande och dansande. Dessutom så sjöng de vackert för mig eftersom jag fyllde 21 år igår. Och så fick jag en nessesär som var svart med Hello Kitty som gör peace märket med fingrarna (som jag gör ganska ofta (n n,)y ) Och så stog det snyggt med olika färger: Hello kitty peace & love!


Fick även en silver boll med lip gloss i, då kommer jag bli lika tjusig som alla andra barnen som alltid har med sig lip gloss ;D
Just det jag fick min tröja idag som jag beställde för en vecka sen
Ska ta lite foto på mig med tröjan på imorgon.

Sweet dreams, every ones~

Kommentarer
Postat av: KmPIE

Godnatt my dear3333

2010-06-28 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback