Something Something

Four days~

Godkväll!

Idag hade vi födelsedag firade med familjen. Vi firade även våran mor födelsedag idag, det var hon som fyllde år idag. Och jag som fyller år på söndag när jag är i gbg. Och jag fick linserna (som jag skrev om i tidigare) och en hello kitty handduk av mor. Och min KAMERA av mina syskon och deras sambos ♥

I LOVE IT!~  ♥

Barnen på dagiset kommer bli väldigt glada när de ser min nya naglar jag har gjorts nyss. Det blev färg glada, bling naglar med lite frukt och godis.
Jag kommer lägga ut en bild på de när jag har köpt ett minnes kort till min fabilious camera of sweetness~ ♥

Peace out~

Kommentarer
Postat av: KimPIE

Längtar tills du kommer<3

2010-06-23 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback