Something Something

Vaniljbullar (≥ ω ≤)/ ♥

Nu håller jag på och värmer upp mammas vaniljbullar som vi gjorde tillsammas. Jag gillar vaniljbullar mer än kanelbullar, för att jag gillar när det är mer sött. Surprice!~
Och jag ska även fixa en nya cd-skiva till de barnen på dagiset på grund av att det har blivit lite urtjatat med disney låtarna. Dessutom är det inte nårga bra disney låtar förutom "alla snubbar vill ju vara katt". Jag skulle vilja ha en skiva med luftens hjältar, räddningspatrullen, bumbibjörnarna, my little pony, Tiny Toon Adventures, Joakim Von Anka Och Tre Knattar m.m.
Men det är väldigt svårt och hitta de. tyvärr (T_T)P *thumbs down*
Jag saknar verkligen de serierna!

SÅÅ jag tänkte att det kanske kan vara roligt och lyssna på Electric banana band, de är väl barnvänliga och roliga :D

Här är en bild på mig från min födelse dag när jag satt på bulls med min familj, det var väldigt trevligt <3
Och ja, jag har keps på mig (>,<)



Kommentarer
Postat av: KimPIE

Vi tankar och kollar igenom serierna sen älskling<3

2010-07-01 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback