Something Something

Strawberry Point~

Jag hittade en väldigt roligt/gulligt namn på en stad i USA, Strawberry Point, Iowa. Där skulle jag vilja bo bara för namnet X3
De har även världens största jordgubbe i den staden också, som jag tycker är väldigt passade. Jag skulle bara vilja åka dit för att ta ett foto på mig när jag försöker äta upp den (><,)
Undra om de odlar mycket jordgubbar och säljer dem? Eller bara heter staden så?


Ni kan läsa mer om staden på deras hemsida
Samtidigt så hittade jag en strawberry slicer väldigt smidigt må jag säga. Skulle själv vilja ha en sån. Och de går och köpa här. De kanske finns någon annanstans också men har inte tittat på noggrann, slår vad om att de finns på ebay.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jordgubbs Slicern finns Också på Clas Ohlson! Haha

2010-07-18 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback