Something Something

Pink Mustang ♕

Godkväll!~
Idag har jag varit med syster yster och haft det väldigt trevligt. Först så åkte vi till cafét Gulan som ligger vid östra stranden. Sedan åkte vi till hennes sambos föräldrar och drack hemmagjord jordgubbsaft. Jag är helt kär i saft och ännu mer i hemmagjord, skulle ha gjort det hemma hos Kim's familj men vi kom aldrig till skott.
Vi åt även vallmo franska med massor av gott pålägg som: rostbiff och potatissallad, skinka och skagenröra även grönsaker.
Det var verkligen smasken och jag åt halva franskan själv, PINSAMT NOG! Plus en glass X3 Kommer ej ihåg vad glassen hette men det var vårat favorit glass när vi var mindre sen så försvann den och nu är den tillbaka med ett annat namn
Fick mina lines igår och var över lycklig och använt de rosa idag mern tog inte någon bild, men jag kan lova att det kommer göra det inom kort framtid ;D

Här är de!



Hjälpte henne nämligen och städa också eftersom hon är gravid och börjar få lite svårt och städa lågt. Så jag var en snäll framtids moster (^^,)b

Hittade en liten dammråtta hos henne, Mwihihihi~



Jag önskar verkligen att jag kan ta körtkortet snart. Det hade varit så skönt och ha det.
Speciellt när man drömmer om en speciell bil, in lovee~
Here is my big love am talking about~ ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback