Something Something

Movie time~

Snart ska jag titta på en film som heter How to be och det är n ämligen Robert Pattinson som har huvudrollen. Det vill säga han som spelar Edward i Twiligth trilogin. Men det vet ju alla om ;D Jag gillar faktiskt twiligth filmerna så det är därför det är roligt och se en annan film som han är med i.

Handlingen:

Vid första att föreställa sig ett "gåtfullt poet", inser tjugo någonting konst småningom att han måste vidta åtgärder om han kommer att fly sin deprimerade liv som en kämpande musiker i London. En lösning levereras i form av en bok med titeln "Det är inte ditt fel". Inte med att bara hämta inspiration från sina sidor, men Art uppmanar äldre författare till boken för att bo hos honom och hans föräldrar, som snabbt blir en smärtsamt rolig resa om dysfunktion och växte upp.


Betyg:
Jag kan ju säga att det inte var riktigt min typ av film även om jag gillar drama. Men det var ganska roligt och se Robert i en annan roll, visst han är väl ganska deprimerad i twilight också, men änddå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback