Something Something

Last day

Hej hej
Idag blev jag upp hämtad av min syster sen åkte vi till min mor och hennes man. Så vi var där och solade och tog bilder på lill hunden Gizmo. Sen så blev det lite för varmt för oss alla så vi tog bilen och åkte ner till stranden :D
Det var riktigt skönt i vattnet!

Så här är bilderna från min sista semester dag!~
Jag och Jeanette plockade vackra blommor till våran mamma, vi brukade göra det när vi var små.



"Look mom, No hands!"
Ps hon är gravid.


Gizmo som njuter av det härligt gröna gräset som troligtvis var kallt.



"Puss på dig, matte!~ ♥"



Här är jag med min beach LOOK, BTW jag har mina nya linser på mig ;3



Gizmo som kyler ned sig med AC i bilen, framför mina fötter (><,)


Kommentarer
Postat av: peter

vad söt du är på stranden då :) tjihoo

2010-07-13 @ 17:13:13
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygga linser, var har du köpt dom? :)

2010-07-16 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback