Something Something

Hej hej~

Idag har jag varit med Kimpie ♥ och köpt några fiskar, det blev två pytte små slöjstjärtar. De är väldigt söta ^^ Tänker ta kort på de imorgon ;D Sen blev de två små grodor och en algätare som ser ut som en leopard.
Slöjstjärtarna heter Naomi & Yuri och grodorna har Kim döpt till Asagi & Kuma och algätaren är gemensamt bestämt, Zora. Ja, vi är lite japan nördar. Jag frågade precis Kim vad jag hade för stil eftersom jag träffade en person ute som tyckte att jag såg ut som en poppare..? Kim tyckte att jag var åt Decora-stilen och Johan (kompisen jag var ute med) tycker jag är Kawaii-stilen.
ANYWAYS åt japan hållet.
Jag såg ut så här



Igår åt jag frukost med min syster innan jag skulle göra andra viktiga ärenden. Tyvärr så behövs det och göra ibland.
Och innan det så åkte vi och köpte en ute bord som blev väldigt fint. Det var jag som satte ihop det (><,)y



Kommentarer
Postat av: mr.driller

För lite hårspännen för decora. Men typ en japansk version av "scene".

2010-07-29 @ 01:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback