Something Something

GOOD MORNING~

Idag är jag uppe tidigt eftersom att jag ska ta en spruta idag, mindre roligt. Jag går på en behandling mot lövträd "pollen" nämligen. Och blir jag fri mot det så blir jag fri mot ALLA mina allergier. Ja, jag har väldigt många små och stor allergier t.ex alla sten frukter (äpple, päron, hallon, björnbär osv) morot, paprika, tomat, annans, kiwi..M.M
Och det där var bara 20% av det jag är allergisk mot XD OCH.. jag har även korsrekationer på det mesta.
Jag har bara drygt 2,5 år kvar tills jag vet om jag är fri från mina allergier eller inte. Det är tyvärr bara 50% att det går bort eller lindrar. Jag håller tummarna att jag kan äta jordgubbar igen ^^

Sen kommer Kim idag innan jag ska till sjukhuset och ska hålla mig i handen medan jag får en spruta. Mwhaha~ Neee, har jag klarat mig ensam i 1,5 år snart så klarar jag det nu med ;3

Det ser ut och bli ett underbart väder idag så då kanske jag kan inviga min nya/gamla bikini. Jag har nämligen tappat bort underdelen på en svart bikini och en överdel till en rosa. Det vill säga min enda bikinis som jag äger (><,)
Såå jag fixade till de och byte band på de och satte på vita rosetter "SURPRISE!~" Och lite hängade pärlor. Det blev faktiskt väldigt fint även om jag gjorde det själv. Dessutom så kan man säga att min bekini är unik och ingen har som mig. Om de inte har slarvat bort en underdel och en överdel på två olika färger som jag X3
Kommer lägga upp en bild senare.
TTYL~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback