Something Something

Godkväll.

Nu sitter jag hemma hos Kim's mor hemmaplan och det är verkligen jätte mysigt här. De har en vit katt som jag har velat ha länge som är odd eyed (ett blått och ett gult/grönt öga OCH väldigt ovanliga). Hoppas på att det finns en sån katt som jag kan ta hand om även om jag är en hund människa och har astma mor pälsdjur ^^
Vi badade även idag i deras pool och det var nog lite för kallt för min smak men det var kul iaf för att jag fick inviga min bikini.
Så här ser katten ut ♥



Och nu tittar vi på DEXTER. Det är en av mina favorit serier. Här i Sverige så hade de premiär på 6:an för säsong 4. Man jag sitter spänd och väntar på att säsong 5 börjar. Den har premiär den 26 September 2010 i USA, it's soon~
LOVE DEXTER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback