Something Something

Fruits basket nails~

Hej hej
Jag har inte bloggat på ett tag pga att det har verkligen varit för varmt och har varit tvungen och gjort annat för att hålla min fokus kvar ;D Dessutom Så har Kim varit och hälsat på <3
Jag har även gjort nya naglar. Jag gjorde dem igår och ville egentligen blogga det från Kim's nya telefon. Det är en sonyericsson experia X10 (sån som jag vill ha) men vi fick inte till det med att fixa in bilder från mobilen till självaste sidan/bloggen. Det är lite synd om det är en sån jag vill och inte kan blogga med den.
Anyways.. så var det naglarna jag skulle visa (^^,)

Here is my fruits basket nails~



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sweet, jättefina :)

2010-07-16 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback