Something Something

Decorate my mobile projekt

HEJ! (。∩ ‿‿ ∩。)/~~

Även idag ska jag umgås med min syster och delvis ska hon köra mig till cheapy. Jag behöver nämligen köpa lite silikon för att dekorera min mobil till Super Sweet design. Kommer lägga upp bild på resultatet när den är klar^^

Imorgon börja Marinfestivalen här i Halmstad, det är en känd festival här. Det är väldigt trevligt dessutom så har de slagit ihop den med RIX FM festivalen så den blir lite speciell. Så det kommer finnas tivoli, skaterampar ( som kallas för super rampen), barbåtar, underhållning och flera utställningar. Nu får vi bara hoppas på att vädret håller ;D
Ni kan läsa mer HÄR


En bild jag tog för några år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback