Something Something

Can't find the music video!

Hello!
Jag har letat efter en låt hur länge som helst och när jag menar hur länge som helst så menar jag ÅR! Och jag har letat och letat. Trodde först att jag hade hittat den igår när vi tittade på scooby-doo filmen på dagiset. Ack nej ack nej så fel jag hade det var ju outkast- land of a million drums. Det enda jag kommer ihåg är musik videon och då var det ett svart färgade RnB (tror jag) grupp och dansade i clown dräkter fast med lite mer åt häftiga/modernare hållet. De var självklart clown målade i ansiktet. Scenen skede i ett circus tält och det var nästan en lite circus RnB låt XD Jag tror de var fem stycken som sjöng.
Och vad jag än söker på så hittar jag ej den.
Så om det är någon som vet vilken det är så kan ni säga till (^^,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback