Something Something

Syster yster

Just nu sitter jag hemma hos min syster eftersom Petter skulle till skolan tidigt på morgon. Men det visade sig att han var ledig idag, men jag åkte till min syster i alla fall.
Vi har skrivit jätte mycket i "Boken om mig" som är till Alma. Självklart så är det en Hello Kitty bok :3 Jaaa, det var jag som köpte den till Alma annars så hade hon säkert fått en jätte tråkig bok.

Jag hade tänkt att börja vara lite mer aktiv med bloggandet även om jag vet att det är få som följer den. Men jag tycker att det kan vara roligt och läsa sina egna dagar ibland och hur man har skrivit och om vad. Dessutom så kan det vara kul för Alma och se Vad hennes konstiga moster har haft för sig i sina unga dar. Hoppas jag inte kommer ge henne för vilda ideér X3 Då kommer jag få en stekpanna i huvudet av hennes mamma >,<

Jag har köpt jätte sött skolutrustning som sudd, pennor, understryckningspennor med doft, block (Hello Kitty), posit lappar (Hello kitty det med). Så det jag har kvar är pennskrin eller pennväska, så får kolla och jag hittar något gulligt kit på Ebay som passar mig :D
Hoppas jag kommer i på de kurserna jag har sökt.

Hoppas även att jag får komma tillbaka till min lägenhet. Just det, det har jag inte berättat för er. Jag hade en enorm fuktskada i min lilla lägenhet som hyresvärderna inte tog på allvar under 1,5 månad. Så helt plötligt kom de på att de skulle evakuera mig från min lägenhet över en månad det är ju inte klokt. Tänk om de hade lyssnat på mig från början. Men jag får i alla fall vara hos Mami och få varmchoklad varje dag. Lite lyx kan man säga ^^


Kommentarer
Postat av: michelle

fin blogg!

2010-12-06 @ 15:28:29
URL: http://bananajoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback