Something Something

Ren och len

Jag tänkte på en sak nu när jag är ny duschad och luktar gott. Att vi tjejer gör så mycket för våran man, allt med raka bena, body lotion, parfym, filar fötterna och lite till. Om man inte har en man som jag då, gör det för min egen skull. De som inte brukar göra i ordning sig utan helt enkelt skiter i det på grund av att de redan har en partner. Varför skulle man inte vilja göra sig fin eller sexig för sin man. Är inte det hela grejen med att fixa till sig.
Jag verkligen älskar och visa min partner vad han har och vad han inte vill gå miste om. Skulle jag bara sluta och lägg energi på det och endast tänka men vi ska ändå bara gå och handla så jag tar på min mjukis kläder.
Ja, visst man behöver inte överdriva. Men det är verkligen inte svårt och ta på sig jeans och sätta upp håret i en boll med en gullig rosett. Smink behöver man knappt, skulle räcka med lite rouge och mascara. Sen ser man ut som en fräsch kvinna som bara ska gå och handla.
Eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback