Something Something

Princess Vera Wang

Här är det en doft som nog skulle passa mig perfekt. Jag menar maräng och mörk choklad. ;3 Den finns och köpa lite billagre på Strawberrynet en skönhets online affär. Jag och min syster beställer där ifrån, för de rimliga priserna och självklart för deras förtagsnamn ^^

”Vera Wang Princess” från Vera Wang är en symbol av magisk charm och makt, till den moderna prinsessan. Den är feminin och äventyrslysten med toner av lätta frukter, maräng och mörk choklad.

Toppnot - näckros, vildapel, mandarin, aprikos och maräng
Hjärtnot - rosa guava, tiare flower, rosor och mörk choklad
Basnot - vanilj, amber, trä och rosa ”frosting
Jag vill ha den!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback