Something Something

KERA magazine

Jag tycker verkligen att det är synd att japanska tidningar inte översätts till engelska så man kan köpa dem. Fast om inte annat så kan man till på kläderna och smink tipsen som är väldigt roligt och lära sig ifrån. ELLER så lär jag mig bara japanska, det är ju också ett förslag. Men känns lite ovärt och lära sig det för en tidning.. Eller?
I alla fall så tänkte jag visa er vad det är för tidning. Och ni kommer förstå direkt varför jag vill läsa den XD Den heter KERA

Kommentarer
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

Tro mig! Den är värd att köpa trots att man inte förstår vad som står i den. ^w^

2011-11-26 @ 12:13:39
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vet att det kanske är lite sent att kommentera detta inlägget, men vart kan man köpa dom tidningarna? :3

Svar: Du kan finna det på http://www.tidningskungen.se/livsstil/kera-magazine . :'3
Jackie Sweetness~

2013-06-18 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback