Something Something

Disneys Christmas

Jag sitter just nu hemma hos min syster och gör inget ^^ Känner att jag kanske börjar få lite ont i halsen eller något liknade. På tal om förkylning, SNÖ! Nu är det verkligen snart jul, snö stannar kvar på marken och alla köper julgranar förutom jag :C Det blir tyvärr ingen julgran för mig efter som jag har en stor avfuktare i min lägenhet och det är verkligen varmt. Jag har inte direkt varit med om att julgranar gillar tropisk värme. Älskar verkligen och klä julgranen man kan säga att det är ett slags konstverk för mig.
Jaja, nu var inte det jag skulle prata om..
Jag hittade bilder på min systers dator från när vi var disneys land. Och hittade verkligen fina bilder från toystory och även andra disney filmer :3




Och detta är jag innan vi ska gå in i museumet i PARIS och ja, jag såg mona lisa ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback