Something Something

Laundry

Tvätta tvätta är vad jag gör nu, och det är väldigt tråkigt. För i tiden så älskade jag och tvätta men det kan vara så att jag bodde lite närmare tvättstugan då. Nu är tvättstugan i andra lägenhetshuset men det hade nog varit mycket roligare om det hade varit finare tvättstuga. Jag hittade en tvättstuga som är helt underbart desginat, alldeles vit och en liten skvätt rosa. Det är så min lägenhet ser ut. Jag gillar möbler och prylar i vitt.

Skulle vilja ha min tvätt stuga så här när man har bosatt sig ordentligt och känner sig hemma.
Hoppas att min man kommer samtycka om det, om inte annat så kan man göra en deal: OM jag får ha tvättstugan så här så tvättar jag alltid åt dig :3 ♥
LOVE IT, Nyaaaa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback