Something Something

City walk

God morgon god morgon!
Snart ska jag och Kim käka frukost och sedan göra i ordning oss för att traska ner till staden. Kim behöver köpa par byxor så vi får se vilka vi kan hitta ^^ Själv tycker jag det är livsfarligt och gå på stan när man inte riktigt har pengar till det >.> Men men vad gör man.. Om inte annat så är det väldigt roligt och gå på stan och flamsa runt och anmält visa resten av göteborgarna våra kärlek vi har till varandra. Vi brukar få några blickar ibland X3

Åhhh just det... När jag satt på tågstationen och väntade på Kim i lördags så var det en random kille som tog foto på mig (med feta system kameran) han log väldigt mycket mot mig efteråt. Man såg på hans uttryck att han sa tack och uppskattade mitt utseende. Det var ganska roligt ;D

Jag vill också ha en system kamera när man ska ta lite finare bilder än bara till bloggen. Sån får det bli när man har sparat lite pengar (~~,)b

TTYL~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback