Something Something

Driller Piller.

Nu är det så här att jag har absolut inget roligt att skriva om just nu och jag gilalr inte riktigt att skriva om tråkigheter.
Så det kommer kommer upp just nu är Musik, roliga videos, dikter och vädernjutnings stunder.
 
MEN jag kan iaf säga att min katt Tenshi gick och kissade i toaletten, i en männsklig toalett då :)
Hoppas att hon kan fortsätta med det.
 
Tycker dock att du borde konsentrera mer på din själv än att läsa om mitt tråkiga liv. Kanske ara mer öppen och acceptera känslorna som finns här och var. Det är viktigt att vara ärlig och även ge ett leende till de man älskar, när du minst anar det så må de vara borta med vinden.

Kommentarer
Postat av: Driller Piller

Det behöver inte vara roligt för att vara intressant men jag förstår hur du menar. Dock må jag säga att det var väldans duktigt av Tenshi, trodde det var en urban legend att katter kunde kissa i vanlig toalett :')

Åh Jackie, om du bara viste hur mycket jag fokuserar på mig och de runt mitt liv just nu. Men kommer alltid känna att det är nödvändigt att se hur du mär. Kanske alltid har haft svårt i vissa situationer med stt upprätthålla ärligteten, men jag har sedan länge accepterat alla efterföljder.

Vill bara att du ska må bra.

Svar: Nog dags att släppa mig, Mr.D
Jackie Sweetness~

2012-10-26 @ 08:10:53
Postat av: Driller Piller

Det börjar bli länge sedan jag släppte dig, det betyder dock inte att jag kommer sluta bry mig. Vissa ord å meningar går bara inte att glömma och lägga bakom sig även om många handlingar sedan långt bidrog till helvetet. Och det får bli det sista känslorelaterad jag yttrar mig om.

Däremot så har jag själv uppnått ett mestadels neutralt, men många gånger positivt, välmående. Och jag tänkter fortsätta hoppas på att du en vacker dag ska få de lyckliga slut du sedan länge har förtjänat.

Det får jag väl ändå göra? : )

Svar: Men gör det, är du snäll. Hoppas kan man alltid göra utan att yttra sig om det.
Helst inte, tyvärr.
Jackie Sweetness~

2012-10-26 @ 12:30:18
Postat av: Driller Piller

Som alltid så kommer jag göra som jag behagar. Må väl

Svar: Tack.
Jackie Sweetness~

2012-10-26 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback