Something Something

Three procent

God morgon!
Kanske hinner skriva ett snabbt inlägg på mina 3% som batteri på mobilen.

Den helgen har varit en speciell känslosam helg med bråk med en äldre kvinna som ryckte i Tenshi och bar runt på henne på balkongen. Hon sa att hon var gammal nog att veta vad hon gjorde med minst 4 promille i kroppen. Jissös XD

Igår var det en lugn och fin kväll med god mat och lite glass som efterrätt med en härlig grupp.
Oojjjjaaaa, vi kom överens som att vi kommer ha sekretess om kvällen cirkus show. Väldigt roligt men hel knäppt :3

2%
Jag behövde den här kvällen efter mycket motgångar inom alla kategorier i livet.
Jag hoppas att det kommer bli bättre och är i celibat igen, det känns helt underbart. Och lycka till karlar med att få mig i säng för att jag är omöjlig!

1%
TTYL~


Kommentarer
Postat av: Drill Pill

Vart toga du vägen?

Svar: Flyttat hit och dit :D
Jackie Sweetness~

2013-01-24 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback