Something Something

Femme natural boost 250 ml

När jag och Andreas var och handlade så fick jag en rosa energi drink som var rosa. Har velat smaka den väldigt länge bara för att den är för kvinnor. Det är även kvinnor som har kommit på detta och gjort detta möjligt att få en nartulig engergi kick och sett till att det finns vitaminer i läsken som är bra för våran kropp. Ni får gärna läsa mer på deras hemsida Femme Natural Boost och de har självklart facebook som allt annat i världen :D Facebook Femme Natural Boost

Så här ser den ut och den kommer det bli efter varje träning om jag har råd till det :D
Jag har haft en liten dröm om att öppna en butik/företag så att man kan vara så social som möjligt. Tror det skulle passa mig supert men om nu detta skulle bli möjligt så hade endeast denna dryck funnis i butiken :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback