Something Something

Väntan

Har ni nånsin känt en längtan efter någon som man kan ej förklara. Jag har en sån känsla nu och den blir mer och mer frusterande och man blir mer och mer deprimerad för att man känner att man inte kommer någonstans. Vet inte hur många gånger jag har väntat på saker och ting ska ske. Och då menar jag sånt som man även har kämpat sig till att få. För några dagar sen så insåg jag att något måste verkligen ske i mitt liv innan det går i krass. Jag väntade på ett speciellt samtal som aldrig kom och jag fick inte ens svar på meddelanden som jag skickade. VÄntan var endast en plåga och jag känner inte att jag vill vara med om det igen och lik förbannat så vet jag om att det kommer ske igen. Känslor är väldigt svårt att ge upp och även att få behålla, tänker försöka att bli lycklig med eller utan en partner som kan älska mig och hålla sina ord med ett ansvar från socker gudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback