Something Something

Skratt Stock

Idag ska jag och min kompis Marcus dra till skratt stock och förhoppningsvis få ett gott skratt.


Jag kommer ha ton av saker att göra till jag börjar jobbet och det kommer vara fullt ös hela tiden. Och hos den familjen jag är inneboende hos stormtrivs jag ihop med och de är verkligen störtsköna människor.

Har ni några tips om hur jag kan förbättra min blogg och innehållet så får ni gärna lägga en kommentar eller skicka ett mail till mig på min nya blogg mail :3

[email protected]


Vill faktiskt att någon läser den

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjo!

Söt blogg du har :) Såg den på Helgon. Kollade in dig där mest för att du hade ett namn på japanska <3 ^_^ Älskar Japan och allt som hör därtill. Gissar att det gör nog du med ^_~ Har min egen blogg som heter så här: http://elinchan.blogspot.com Titta gärna in om du vill ^_^

2011-05-30 @ 11:48:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Der den mer kawaii! Japanskt mode mm? ('‿‿')

2011-09-13 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback