Something Something

Wienerbröd

Idag har jag gjort massor av ärenden och varit på möten, det värsta var att det regnade idag IGEN. Men det gick iaf och jag fick dessutom ledigt från jobbet eftersom allt blev så himla sent med möten.

Jag blev väldig sugen på något gott när jag satt och väntade på det sista mötet så jag gick ut i regnet igen och köpte ett.... WIENERBRÖD!~



Här få ni se mina skor som jag använder ofta. :D

Usch, förra helgen så var jag tvungen och rensa mina skor och det var så hemskt och sorgligt. Jag som älskar skor!
Men detta var ett måste eftersom jag hade ca 30 st. DE fick INTE plats under min säng så jag gav bort fyra par (^^,)y Jag har dessutom skänkt bort en hel svartsopsäck med kläder. Jag har för mycket kläder för mitt eget bästa. Det värsta är att -  i want moree!

Snart kan jag hämta min mobil också och ta ordentliga bilder på roliga saker, Visst.. Det hade varit bättre med en riktigt kamera men sen måste man ha pengar till det med ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback