Something Something

Where do i get my nail art.

Hej hej.
Det är många som undrar vad jag köper mina decorationer till mina nagel konster. Och som de flesta vet så är det från Ebay jag köper det ifrån.  Jag köper nämligen det mesta från ebay till och med mina kläder är där ifrån.
Det man kan söka på är det som kommer upp:
Lollipop, candy, strawberry, cupcake, sweet, cake bow, shinestone, pearl beads - Alla gulliga saker du kan tänka dig och ha på dina naglar.

I kategorier:

  • Crafts >
  • Cardmaking & Scrapbooking >
  • Embellishments

  • Health & Beauty >
  • Nails/ Manicure/ Pedicure >
  • Nail Art

  • Crafts >
  • Cardmaking & Scrapbooking


  • Hoppas att det här kan hjälpa det mesta. Ett tips: Använda Paypal och koppla det ej direkt till VISA kort - Det händer ofta att man spenderar mer pengar än vad man ska XD

    Happy to help~

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback