Something Something

Sweet dreams~ ☾

God kväll!
Jag har precis kommer hem från ett trevlig ute servering på östra stranden (som är väldigt populärt i Halmstad). De hade även en härlig sjungande man med akustiska gitarr, väldigt mysigt må jag säga. Jag har även tagit bilder från kvällen med det kommer upp imorgon eftersom jag ska lägga mig snart. Jag var där med min kära bror och hans sambo/Fru snart ^^ Vi skulle engetligen ha spelat minigolf på Japan med det var alldeles för mycket folk på banorna. Det är ju inte roligt när man får stå och stampa i samma grop i 10 min.

Imorgon ska jag upp ganska tidigt och äta frukost på gulan med min kära syster yster :3 Sendan kanske vi hittar på något väldigt roligt, SOM VANLIGT! XD Jag och min syster har det alltid kul.

Just det! Jag fick mina linser idag (Lins inlägget), WOOOHOOO!~ HURRAAAYYY!~ (。‿‿。)b ~In love~

SWEET DREAMS~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback