Something Something

Nagelteknolog..?

Jag ligger här i min säng och funderar lite över mina nagel designer. Nu när man eventuellt har ett jobb som man ej få ha mina naglar på pga att hygieniska skäl. Så kan jag utveckla det och utbilda mig som nagelteknolog. Sen är frågan hur stor efterfrågan är..?

Sååå, innan jag börjar med utbildningen så vore det roligt om någon skulle vilja ha speciella lösnaglar med ett eget tema. Det är min hobby och tycker verkligen att det är roligt.
Men det behöver självklart inte ha extrem design som jag brukar ha, utan bara en prinsess krona,rosett,jordgubbe eller något liknade. Man kan ha vad som helst och har jag inte det i mitt "lager" så kan jag fixa fram det ;D

Jag har tänkt att man kan ta det via posten. Du skickar lösnaglar till mig som passar dina naglar. Lägg de olika paren i plastfickor och markera med vart de ska sitta. Så att det blir lätt för mig och se vilken nagel som tillhör vilket finger. Sen när det är klart så blir det tillbaka skickat till dig. Så är det bara till att sätta på sig dem ^^

Så skriv en kommentar om du är intresserad (glöm ej och skriva email) så hör jag av mig så diskuterar man tema, extrem nivån, färger, tema,  och självklart adress. Nummer utbytes om det skulle behövas och ev. pris om du önskar/vilja ha någon speciell grej som jag ej har.

Vill inspirera er med mina naglar jag har haft → Jackie's naglar

Senare i livet kanske man öppnar en nagelstudio (^O^)y

P.S detta är Kims ide ♥
PEACE OUT~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback